23/9-2010

Hejsan.

Idag var det fotbollscup på jallavallen för alla nior i 'hela' Södertälje. Våra nior vann inte en enda match men kul hade vi ändå! Efter cupen fick jag skjuts ner på stan för jag skulle till käftis ( tandläkaren ) :/
Hos käftis gick det bra, jag har 10 småhål som är för små för att laga, blablabla..

Nu står mamma i köket och bakar kanelbullar. Det e' gött de' ;)

Nu ska jag titta på den nya 'Harry Potter and the Deathly Hallows' trailern och sen ska jag fortsätta titta på en film på voddler som heter 'Perfect Creature' - en vampyrfilm såklart ;)
Sen ska jag titta på det nyaste "The Vampire Diaries' avsnittet om det har kommit ut!

buh-bai.

Kommentarer
Postat av: Carro

HAHA det va bäst!

2010-09-23 @ 21:06:16
URL: http://carronordlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0