19/9-2010

Hejan.  Igår gick jag och la mig vid 2.30.. haha, inte bra :o  Jag vaknade 12 timmar senare alltså ; 14.30.. Hehe.

När jag vaknade gick jag upp och åt lunch/middag och sen har jag bara tittat på film.

Först såg jag Robin Hood. Den var väl helt okej :)
Sen såg jag The Runaways. Den var också ganska bra. Bättre än Robin Hood ;) Hihi.
Sen såg jag det sista avsnittet av The Vampire Diaries igen, haha, det var skitbra! ;D
Sen såg jag The Last Song... Den var så himla bra så jag ska nog se den igen och innan jag lämnar tillbaka den :) Jag grät väl så där lagom mycket som jag brukar.. Haha :) <3


Nu ska jag dra mig ner till sängen,

- puss&hej

Kommentarer
Postat av: Eveliina

tack Maya! :)<33

2010-09-19 @ 12:52:34
URL: http://eveliinass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0