skitungar

Hejsan , nu sitter jag på badrumsgolvet med datan i knät. Blenda och Jennifer har inte städat rummet som vi delar på för tillfället. Det är grejer överallt...

Nu sitter jag och rippar New Moon och Eclipse Soundtracken till min dator, albumen finns inte på spotify och jag känner att jag vill kunna lyssna på låtarna på datorn. Haha :]

Pärra ringde och sa att han skulle hämta upp mig från Eve när det var ungefär 15-20 minuter kvar på filmen, så jag hann inte se klart hela. Jag ska ta och pallra mitt ass till affären och köpa båda Arn filmerna så kan jag titta på dom hur ofta jag vill ;)

Nu ska jag rocka loss till mitt Eclipse Soundtrack och sen ska jag nog titta på "King Arthur" här inne i badrummet.

Jag tänker sitta här tills pappa eller någon annan har städat rummet, jag har ju vatten,dusch,tandborste och toalett. Så tog jag med mig några filmer och böcker hit också. Man kan nästan säga att jag bor inne på toan nu. Det låter kankse lita äckligt, men det är det icke, jag får vara ifred också! ;]


Kommentarer
Postat av: johanna

sånt är livet med små syskon ;) :D <3

du skulle tagit med dig en kudde också xD

2010-07-17 @ 16:40:10
URL: http://jstenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0