30 juli 2010

Hello :) It's been a while...
Idag har jag vart barnvakt i 6 timmar. Får 300 spänn för det, ganska bra :)
Nu har jag tagit en dusch och pappa har åkt och köpt chips till mig, hihi.
Det blåser som fan ute. Jag satt ute i en solstol och stolen flög nästan iväg. Med MIG på.
Det var översvämmning på vägarna igår, vi skulle på bio men mamma tyckte att vi inte skulle åka..
Så pappa tog med mig och victor till videorullen istället. Victor köpte chips och jag köpte 4 filmer och en Twix. Haha.
Jag köpte : Ninja Assassin,
Public Enemies ( JOHNNY DEPP ),
Fighting ( CANNING TATUM ),
The Imaginarium of Dr Parnassus ( JOHNNY DEPP, HEATH LEDGER, JUDE LAW, och COLIN FARELL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0