20 juli 2010

Inatt sov jag hos Carro, vi satt ute och spelade kort till ungefär 23-23.30, sen gick vi in och tittade på The Messengers, ganska läskig film med Kristen Stewart i huvudrollen ( <3 ).

Sen gick vi upp vid 10.30 för vi skulle möta upp Erika vid rondellen 11. Men jag och Carro vra så sega så Erika hann cykla hem till Carro och då var klockan typ kvart över 11. 
Vi åkte till en strand som låg bredvid Eklundsnäs typ... Vi var där i 6 timmar ungefär, det var jättemysigt och kul, men mina kinder är helt röda nu.. haha :] 
 
Jag tittade klart på Morden I Midsomer för några minuter sen och nu lyssnar jag på musik och gör mig redo för sängen.

Dakota Fanning - Cherry Bomb ( Från The Runaways )
http://www.youtube.com/watch?v=aNNp5GyzlKc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0